fredag 29 april 2011

Turkiet/Alanya 2011

Då var man hemma igen, kom hem 3 inatt så idag blev det ingen skola för min del!
Och Turkiet var riktigt nice varmt och skönt, trevliga människor, fina platser och mycket shoppande mm. Helt enkelt awsome! Och nu är jag riktigt brun vilket gillas stort(!!!!), frågan är bara hur jag ska göra för att den ska hålla.. Jaja längtar hursomhelst redan tillbaka ner till Alanya, orkar inte gå tillbaka till vardagssysslorna riktigt en. Men är nog lite skönt att vara hemma igen också. Där nere provade vi iallafall på Turkish Bath första dagen, eftersom hotellet hade egen spa/relax avdelning.. Och sista dagen var jag på Manikyr av naglarna eftersom de inte var så speciellt fina. Funderade också på att göra en tatuering där på hotellet men det var lite för dyrt så blir nog att göra här hemma istället. Ja finns massor att berätta men orkar inte riktigt sitta och skriva ner allt, kanske kommer mera information senare. Det var iallafall riktigt bra och hotellet var nice. Steek väder hade vi också. Så nu tänkte jag slänga upp lite bilder kommer väl kanske fler senare också. Enjoy!














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna någonting här under :)