tisdag 17 maj 2011

21:10

Jahapp idag så har man varit i stan hela dagen på wha, vi var ''ledare'' för olika bargrupper som skulle pröva på olika idrotter och jag var på lekar så dagen har gått ut på att leka med barn ;) Men det var nog ganska kul faktiskt! Lite kallt bara eftersom det typ blåste storm! Igår var dagen som vanligt det enda ovanliga var att vi  bowlade på gympan Ina och jag skillade sönder ;)!

Sen så var det ju tävling i söndags, och ja det kunde väl ha gått bättre om man säger så.. Men går ju inte att göra så mycket när hästen är stressad och nervig var bara glad att jag iallafall kom runt banan i alla gångarter :) Men vi kom till b-final i fyrgången iallafall men jag valde att stryka mig eftersom det inte känndes kul när han var så stressad och det var ju bara träningstävling så . Men till den 28onde ska vi försöka prestera lite bättre ;)
Här kommer någon bild, kommer flera sen när jag fått dom av elin som fotade !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna någonting här under :)