onsdag 11 maj 2011

Var ett tag sen

Förlåt! För min dåliga uppdatering har varit väldigt mycket nu som man har prioriterat före bloggandet.
Är speciellt mycket i skolan just nu med massa inlämmningsuppgifter, men som tur är det ju bara någon vecka kvar :) Igår var jag iallafall till stan en sväng och klippte mig kändes som att det var välbehövligt!
Sen så beställde jag hem två avslutningsklänningar som jag ska pröva (y) Sen så är det ju lite tävlingar att se fram emot också, nu på söndag så är det en träningstävling (blir premiärtävling med Nòi) så ska vara med i T8 och V5 ska bli kul faktiskt, bara min häst inte stressar upp sig och jag kommer igenom programmet är jag nöjd :) Och den 28 är det officiell tävling! Så vi ska se hur det går.
Nu tycker jag iallafall att ni ska lyssna på den här grymma låten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna någonting här under :)